Per contactar amb nosaltres t’oferim diversos telèfons i adreces de correu, en funció de l’ajuda que necessitis:
1. Informació sobre la nostra activitat de comerç electrònic
Si vols informació sobre el servei de compra o vols conèixer la situació de la teva comanda, truca al telèfon 900 363 900 a la teva disposició els 365 dies de l’any o escriu-nos un correu a clientes@elcorteingles.es.
2. Informació general sobre El Corte Inglés
Truca al telèfon d’Atenció al Client 900 363 900 horari de dilluns a dissabte de 9.00 a 22.00 h i diumenges de 10.00 a 21.00 h o escriu-nos un correu a servicio_clientes@elcorteingles.es.
Podràs reclamar al nostre departament d’Atenció al Client a l’adreça electrònica següent: clientes@elcorteingles.es o emplenant aquest formulari. A més, t’informem que disposes de fulls de reclamacions en els nostres Centres Comercials.
Les parts se sotmeten, a la seva elecció, per a la resolució dels conflictes i amb renúncia a qualsevol altre fur, als jutjats i tribunals del domicili de l’usuari.
D’altra banda, i després d’haver exhaurit la via anterior, t’informem que la nostra entitat està adherida a Confianza Online, associació sense ànim de lucre inscrita en el Registre Nacional d’Associacions, Grup 1, Secció 1, número nacional 594400, CIF G85804011, c/ Castelló 24, Esc. 1 2n esq., 28001 Madrid (Espanya). Tingues en compte que, per reclamar a Confianza Online, primer has d’haver presentat la reclamació a El Corte Inglés, requisit essencial perquè et puguin atendre.
Aquestes Condicions generals es regeixen per la llei espanyola. Així mateix, en compliment del que disposa la Llei de resolució alternativa de litigis, informem els consumidors que, com a entitat adherida i en els termes del Codi ètic, els usuaris podran adreçar-se a Confianza Online per a la resolució alternativa de possibles controvèrsies (https://www.confianzaonline.es/consumidores/como-reclamar/formulario-reclamaciones/). Si aquestes es refereixen a transaccions electròniques amb consumidors, o a la protecció de dades quan estiguin relacionades amb aquest àmbit, les reclamacions seran resoltes pel Comitè de Mediació de Confianza Online, acreditat per a la resolució alternativa de litigis en matèria de consum. Si les reclamacions tracten sobre publicitat digital o sobre protecció de dades relacionada amb aquest àmbit, seran sotmeses al Jurat de la Publicitat d’AUTOCONTROL.
D’acord amb el Reglament (UE) núm. 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell, de 21 de maig de 2013, posem a disposició del client l’enllaç següent, que permet accedir a la plataforma de resolució de litigis en línia de la Unió Europea.
Gairebé tots els productes es poden retornar o canviar mentre estiguin sense utilitzar i en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original. Però hi ha excepcions al dret de desistiment. La devolució no serà aplicable a:
Els canvis i devolucions de comandes fetes a través del nostre web, els pots tramitar des de la secció El meu compte. Per a les comandes fetes amb recollida a Supercor o per consultar qualsevol altre dubte, et pots posar en contacte amb:
1. Informació sobre el nostre servei de compra en línia:
Si vols informació sobre el servei de compra de consultes de NO alimentació, truca al telèfon 900 363 900 a la teva disposició els 365 dies de l’any o escriu-nos un correu a clientes@elcorteingles.es.
Si desitges informació sobre el servei de Supermercat, truca al telèfon 900 474 656.
2. Per a qualsevol altre dubte, pots trucar al nostre servei d’informació general sobre El Corte Inglés:
Truca al telèfon d’Atenció al Client 900 363 900, en horari de dilluns a dissabte de 9:00 a 22:00 h i diumenges de 10:00 a 21:00 h o escriu-nos un correu a servicio_clientes@elcorteingles.es.
La majoria de productes comprats a El Corte Inglés es poden retornar, sempre que conservin l’embalatge original i estiguin en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació. Hi ha algunes excepcions i terminis determinats per poder efectuar la devolució.
Recorda que, per canviar un producte, cal lliurar el tiquet de compra. Si has comprat un producte al nostre web, el tiquet de compra serà el correu que vas rebre en què s’informa a l’assumpte que s'ha lliurat la comanda (document de venda).
D’acord amb les excepcions al dret de desistiment regulades pel RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes configurats a mida (personalitzats).
Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d'una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.
Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hagis registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’aquests dispositius requereix el registre previ i voluntari de les teves dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.
Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’aquesta, es reintegraran l’import i les despeses de tramesa, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU.
Els terminis de devolució que es detallen a continuació començaran a comptar des del lliurament de la comanda:
Cal que el producte no s'hagi utilitzat, sense muntar i que estigui en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.D’acord amb les excepcions al dret de desistiment regulades pel RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes configurats a mida (personalitzats).
Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d'una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns. Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hagis registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’aquests dispositius requereix el registre previ i voluntari de les teves dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.
Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’aquesta, es reintegraran l’import i les despeses d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU.
Contacta amb nosaltres | |||||||||
|
|